Durmadan büyüyen bir adam, lüks bir restorana gider. Yemeklerden tabaklara, binalardan şehirlere bulduğu her şeyi yiyen bu adam, sonunda tüm evreni midesine indirir.
Monty Python, obur Mr. Creosote karakterini dünyaya tanıtmadan altı yıl önce, Macar animasyoncu István Bányai bu psikedelik şaheserinde daha da iştahlı bir karaktere hayat verdi. Çarpıcı renklerle bezeli Gobble-Gobble, sınırı olmayan kapitalist hırslara dair dinamik bir hikaye.