Selden zarar görmüş bir yolda motosikletiyle yolcu taşıyan basit bir adam olan Reza, köyün yeni öğretmenine aşık olur; bu aşk onu deliliğe sürükleyecek kadar yoğundur ve onu kurtarmak için bir mucize gerekmektedir.