Yüzbaşı Salih, Asteğmen Kerim ile Dalyan’a doğru yola çıkar. Tek dileği, Kerim’i büyük aşkı Elif’e kavuşturmaktır. Ancak bu yolculuk geçmişle hesaplaşmasına yol açar.