Hassas ritüeller ve soluk hayallerle yönetilen bir yerde müşterek uykudan kendini kurtaran bir makinenin hikayesi. Gökalp Gönen’in yaratıcı animasyon filmi, karanlığa gömülen bir dünyada ışığın peşinde koşmanın tehlikelerine dair düşünmeye davet ediyor.