Yahudi efsanelerine konu olan bir yaratıktan ilham alan bu Kafkaesk hikaye, 20. yüzyılın en yaratıcı yönetmenlerinden Piotr Szulkin’in ilk filmi. Tanrılar ve canavarlarla dolu bir dünyadan modern bir Prometheus yaratan Szulkin, Polonya’nın komünizm denemesine güçlü bir bakış atıyor.