Gomorrah
Camorra suç örgütü, Campania gecekondularında kokain, yolsuzluk ve kimyasal atıklarla gücüne güç atar. Ciro ve Marco adlı iki genç, silah çalmaya çalışırken terzi Pasquale ise rüşvet ödemekten kurtulmanın derdindedir. Çok geçmeden üçü de Camorra ile savaşmanın beyhude olduğunu anlar.