Nick Dunne, eşi Amy’nin kaybolduğunu yetkililere bildirir. Polis soruşturması ve medyanın yarattığı sansasyon, tüm dikkatin Nick’e çevrilmesine neden olur. Yalanları ve tuhaf davranışları manşetlere yansıdıkça, herkesin aklına aynı soru gelir: Nick Dunne, eşini öldürmüş olabilir mi?
David Fincher imzalı bu postmodern gerilimin derinizin altına işleyeceğine emin olabilirsiniz. Fincher’ın, çok satan bir romanı kendi süzgecinden geçirerek uyarladığı filmde olağanüstü bir Rosamund Pike performansı izliyoruz. Toksik bir evliliğin ve günümüz ilişkilerinin karanlık bir tahlili.