Tokyo’da bir banliyöde yaşayan iki delidolu oğlan, güreş ve beysbol maçlarını izlemek için televizyon almak ister. “Televizyonun 100 milyon aptal” yaratacağına emin olan babaları seslerini kesmelerini söyler. Bu emri eksiksiz yerine getirmek isteyen oğlanlar çenelerini kapar, hem de sonsuza kadar.