Aile olmak, sessiz rekabetler ve birlikte yaşama biçimleri üzerine düşünen bu bol çağrışımlı kısa film, klasik bir trajedi gibi ilerliyor. Üstü örtük bir güç mücadelesine giren iki kız kardeşe odaklanan öykü, üç ana karakterinin güçlü performansları ve etkileyici sinematografisiyle öne çıkıyor.