Connie, bir banka soygununun ardından hapse giren kardeşi Nick’i kurtarmak için, şehrin yeraltı dünyasında dolambaçlı bir yolculuğa çıkar. Hem kendisinin hem de kardeşinin hayatının tehlikede olduğunu bilen Connie, gece boyunca zamana karşı yarışır.
Safdie Kardeşler, kahramanın zamana karşı yarıştığı suç dramaları konusundaki ustalıklarını, New York’un yeraltında dünyasına inen Soygun ile kanıtladı. Duygusal iniş çıkışlarla dolu bu baş döndürücü filmde Robert Pattinson kariyerinin zirvesinde. Kapanış şarkısı ise Iggy Pop’tan.