68 kuşağının öğrenci liderlerinden Deniz Gezmiş ve arkadaşlarının hikâyesi anlatılır. 1971 askeri darbesinden sonra Deniz Gezmiş ve Yusuf Arslan arananlar listesindedir. İkilinin şehirlerarası yolda verdikleri molada kimlikleri tespit edilir. Köylülerce yakalanarak jandarmaya teslim edilirler.