Gosford Park
1930’lar, İngiltere. Zenginler ve ünlüler, Sir William McCordle ve Lady Sylvia’nın Gosford Park av köşkünde düzenlediği hafta sonu etkinliğinde buluşur. Derken Sir William kütüphanede ölü bulunur. Evin dikkatli hizmetçileri herkesin cinayeti işlemek için kendince bir sebebi olduğundan emindir.
Amerikalı büyük yönetmen Robert Altman, senaryosu Downton Abbey’nin yaratıcısı Julian Fellowes’a ait olan Gosford Park ile okyanusu aşarak hicivle ve karanlık mizahla dolu bir “katil kim?” hikâyesi yaratıyor. Kristin Scott Thomas ve Emily Watson gibi yıldızlarla kusursuz bir dönem filmi.