Gözümün Nûru
Melik adında bir sinema delisinin kurmacaya dönüştürülmüş biyografisini izliyoruz. Retinasında arka arkaya ortaya çıkan sorunlar yüzünden neredeyse kör olan Melik, yatakta geçirdiği 40 gün boyunca gözlerini kapalı tutmak zorunda kalır.
Bir sinefil için görme yetisini kaybetmek ne demektir? Dokunaklı ve trajikomik filmimiz, karanlık ama bir o kadar da neşeli bir tonda bu sorunun peşine düşüyor. Yönetmenlerden Melik Saraçoğlu’nun körlüğe dair kişisel deneyimine dayanan özkurmaca, bireysel engelleri aşmanın gücünü sinemayla kutluyor.