Charles Dickens’ın zamansız hikayesine dayanan bu film, bir erkeğin ulaşılmaz bir kadına olan aşkının hikayesidir. Günümüz New York City’sine güncellenen hikaye, zengin bir kıza aşık olan mütevazı bir geçmişe sahip bir adamla ilgilidir.