Almanya’nın savaş sonrası döneminde kuir tarihin yürek burkan sayfalarını keşfeden Sebastian Meise imzalı bu duygusal dram, sistematik baskılara meydan okuyarak serpilen yakınlığın iyileştirici gücünü gözler önüne seriyor. Bu direnç ve direniş öyküsünde Franz Rogowski göz kamaştırıyor.