Isabella Rossellini, çirkin fener balığının aşk hayatına ışık tutuyor. Okyanusun derinlerinde saklanan dişi fener balığı, çok daha küçük olan erkek fener balığının, dişleri aracılığıyla çiftleşmesini bekliyor.
Avını başından sallanan ışıklı yüzgeciyle kendine çeken fener balığıyla bir araya gelen Isabella Rossellini, heteronormatif kuralların denizin derinlerine geçerli olmadığını gözler önüne seriyor.