Rekabetle dolu bir arkadaşlık ilişkisi içinde olan Jill ve Lisa, insanların golf arabasıyla gezdiği steril bir mahallede çocuklarını büyüten iki ev hanımıdır. Jill’in herkesi memnun etme takıntısı öyle bir hal alır ki, sırf tatlı bulduğunu söylediği için kendi bebeğini Lisa’ya verir.