13 yaşındaki Reyhan dindar bir ailede büyüyen dikbaşlı bir kızdır. Yaz tatilini babaannesinin yaşadığı muhafazakar bir Anadolu köyünde geçirir. İlk kez regl olan Reyhan, bunu ailesinden saklar. Arkadaşı Şükran’la kente giderken, ikisinin ortak kaygıları aralarında sıkı bir bağ oluşmasını sağlar.