Guts and Glitz
Fox Maxy’nin Next Prize seçkimiz için yeniden kurguladığı ve yeni bir isim verdiği bu çıkış filmi, kişisel ve sanal olan arasında göz kamaştırıcı bir yaratıcılıkla hareket ediyor. Türlere meydan okuyan görsel girdabıyla Guts and Glitz, deneysel sinemada etkileyici yeni bir sesin habercisi.