Hail
Çarpıcı görselliği ve sinemasal numaralarıyla dikkat çeken Hail, ilginç bir çifte odaklanarak hapisten sonra yaşamın zorluklarını irdeliyor. Eski bir mahkumun tanıklıklarına dayanan döküdrama, şiddet ve hassasiyete aynı ölçüde yer vererek festivallerde dünya çapında beğeni toplamıştı.