Hikmet Kerem Özcan’ın Adana Altın Koza’dan İzleyici Ödülü’yle dönen filmi, mizah ve melankoliyi iç içe geçirirken, güç arzusunun huzurlu bir hayatı nasıl çürütebileceğini de gösteriyor. Küçük bir Ege kasabasında geçen bu öyküde, Bülent Emin Yarar güçlü karakter portresiyle dikkat çekiyor.