Ham on Rye
Richard Linklater’ın dünyasında başlayıp David Lynch’inkinde biten bir öykü düşünün. Tyler Taormina’nın Amerikan gençlik filmi klişelerini yerle bir ettiği Ham on Rye, endişe ve arzuyla dolu gençlik dönemini anlatırken taptaze bir damar buluyor.