25 yaşındaki Sawako, gençliğinden beri yaşlı erkeklere karşı derin bir merak beslemektedir. Her ne kadar çıktığı erkekler kendisinden yaşlı olsa da, kendi babasıyla iletişim kurmakta zorlanmaktadır. Nao-Cola Yamazaki’nin aynı adlı romanından ustaca uyarlanan bir film.