Lai ve sevgilisi Ho, Hong Kong’dan Arjantin’e, daha iyi bir yaşam ümidiyle gelir. İhtiraslı, bol iniş çıkışlı ilişkileri, tango barlarında, kaldırımlarda çalan müziğin eşliğinde dalgalanır durur. Kendilerini evden uzakta ve yalnız hissederler.
Tüm zamanların en unutulmaz kuir aşk hikayelerinden biri. Wong Kar Wai’ye Cannes’da En İyi Yönetmen ödülünü kazandıran filmde, Tony Leung ve Leslie Cheung’ın her duyguyu insanın içine işleyen performansları ve Christopher Doyle’un şiirsel kamerası, yönetmenlikteki dehayı tamamlıyor.