Büyük ses getiren 13 Assassins filminin ardından Takashi Miike, 1962 yapımı Harakiri filmini yorumlayarak bir kez daha samurayların dünyasına döndü. Efsanevi müzisyen Ryuichi Sakamoto’nun müzikleriyle Hara-Kiri: Bir Samurayın Ölümü, fedakarlık ve vazife kavramlarını incelikle irdeliyor.