Harvest
Pas kırmızısı ve polen sarısıyla eşsiz bir görsellik yaratan Athina Rachel Tsangari’nin büyüleyici alegorisi, insanı içine çeken bir halk hikayesi yaratıyor. Toprak sahipleri modern sermayenin meyvelerini toplarken Sean Price Williams da usta işi görüntü yönetimiyle korku ve güzellik hasadı yapıyor.