Gönül, gençlik yıllarında sevdiği kadına kavuşamayan Mirze Dede’nin başını çektiği, konar göçer, müzisyen, kareçi topluğunun, mülkiyetsiz ve sevda peşinde koşan yaşamlarından bir kesittir.