Los Angeles Polis Teşkilatı’nın en gözde dedektiflerinden Vincent Hanna, soygunlarıyla nam salmış Neil McCauley ve çetesiyle saplantılı bir ilişki geliştirir. Onlar son bir vurgun için hazırlanırken, adaleti temsil eden taraf ve suçlular arasındaki çizgi bulanıklaşır.