Heathers
Veronica Sawyer istemeye istemeye lisenin popülerleri arasına girmeye çalışır. Okulun zorba kız grubunun (üçünün de adı Heather’dır) kirli oyunlarının ardı arkası kesilmeyince Veronica, okulun asi çocuğu J.D. ile kafa kafaya verir. İkili, kızları intihar süsü vererek öldürmeyi planlar.