Tunus köklü bir dönüşümden geçse de, içine kapanık genç Hedi geleneklerden ve ailesinin baskısından kendini kurtaramaz. Annesi oğlunun düğünü için hazırlık yaparken, Hedi özgür ruhlu Rim’e aşık olur. İlk defa hayatının dizginlerini eline alma arzusunu hisseder.
Duygusal özgürleşmeye dair dokunaklı bir hikaye anlatan Mohamed Ben Attia’nın çıkış filmi, Berlin’den En İyi İlk Film ve En İyi Erkek Oyuncu ödülleriyle döndü. Devrim sonrası Tunus’un sosyoekonomik manzaralarını resmeden Hedi, aynı zamanda sürükleyici bir aşk hikayesi.