Kalbi kırık bir yazar, birlikte geçirdikleri zamanda eşsiz bir varlığa dönüşen bir işletim sistemine aşık olur. "Samantha"nın fiziksel temasta bulunamayışı, Theodore’nin zaten karmaşık olan duygularını içinden çıkılmaz hale getirir.