Punk yıldızı Becky grup arkadaşları, ailesi ve hayranlarıyla ilişkisinin sınırlarını zorlar. Performanslar, kuliste sinir krizleri ve bağımılıkla mücadele derken çöküş ve iyileşme arasında gidip gelen kadın, eski yaratıcılığına dönmeye çalışır.
Alex Ross Perry, müzik sektörünün toksik yanlarını büyüleyici bir şekilde resmederek heyecan verici olduğu kadar tiksinti de uyandıran bir dünyanın içine giriyor. Bitik bir rock müzisyeni rolündeki Elisabeth Moss, karanlık bir ruhu ustalıkla yansıtıyor.