Graham ailesinin büyükannesi Ellen öldükten sonra kızı Annie ve ailesi, geçmişlerine dair esrarengiz ve giderek daha korkutucu hale gelen sırları bir bir öğrenmeye başlar. Daha çok şey keşfettikçe, kendilerine miras kalan korkunç kaderden umutsuzca kaçmaya çalışırlar.
Bu yüzyılın en korkutucu filmi olmaya aday Ayin, Sundance’teki ilk gösteriminin ardından tüm dünyada bir fenomene dönüştü. İlk filmlerde görmeye alışık olmadığımız bir özgüvenle seyirciyi şoke ederken yas ve çözülmemiş aile travmalarına dair derin gözlemler de yapan eksiksiz bir korku filmi.