Bir skandal yüzünden 1981’de televizyondaki görevinden uzaklaştırılan Ludwik Danielak eğlence programı sunuculuğu işine geri dönmeyi düşlemektedir. İlginç insanları tanıtacağı “Yılın Kahramanı” adlı bir propaganda turnesi hazırlama fikriyle ortaya çıkar.