Joachim, sokakta yaşadığı tuhaf bir karşılaşmadan sonra delicesine bir fikre kapılır. Onun doğduğu gün hayatını kaybeden Bosnalı bir askerin reenkarnasyonu olduğunu düşünmeye başlar. Bu fikre saplanıp kalınca, arkadaşı Alice’i ve küçük bir film ekibini yanına alarak Bosna’ya gitmeye karar verir.
Hayalet hikayeleri ve yol filmlerinden pek çok unsuru bir araya getiren yönetmen Aude Léa Rapin, Bosna’daki savaşa çok farklı bir açıdan bakan, öyküsünün rotası hiçbir zaman kestirilemeyen bir çıkış filmine imza atıyor. Başroldeki Adèle Haenel yine göz kamaştırıyor.