TV’de bir edebiyat eleştirisi programının sunucusu olan Georges, kendisinin ve ailesinin sokaktan gizlice çekilmiş video kayıtlarının yer aldığı, kaynağı belirsiz paketler almaktadır. Ne bir yorum, ne de tehdit vardır ama mesaj açıktır: İzleniyorsunuz. Karanlık usul usul aydınlanmaya başlar.