Bir talk şova konuk olan müzisyen Oliver Sim, kendini aşk, utanç ve kanla örülü gerçeküstü bir yolculuğun içinde bulur. Sim’in merakla beklenen Hideous Bastard albümünden şarkılara yer veren bir kuir korku filmi.
Bir yandan ucuz korku filmlerinin parodisini yaparken bir yandan da Derek Jarman’ın aykırı stiline görkemli bir saygı duruşunda bulunan Ucube, toplumun HIV karşısındaki damgalayıcı tavrını tavizsiz bir şekilde ortaya döküyor. Kuir ikonlar Jimmy Somerville ve Bimini’nin yer aldığı şaşaalı bir film.