15 yıldır kızıyla görüşmeyen frapan şarkıcı Becky del Páramo, Madrid’de vereceği bir konser vesilesiyle kızı Rebecca’nın hayatına yeniden girer. Rebecca, annesinin eski sevgililerinden biriyle evlidir. Anne kız yaralı ilişkilerini düzeltmeye çalışırken bir cinayet işlenir.
Almodóvar’ın kural tanımayan özgür ruhlu sinemasının en güçlü örneklerinden biri. Parlak renklere sahip capcanlı görselliği ve müzikal sahneleriyle akıllara kazınan Yüksek Topuklar, Douglas Sirk filmlerine göz kırpan dolambaçlı bir komedi.