Kiraladıkları araba ile yola çıkan iki arkadaş, ağır uyuşturucunun da etkisiyle otoyol kenarındaki dükkanlara, benzin istasyonlarına girerek tezgahtarlarını gasp edip pompalı tüfekle öldürürler.