Fransız bir oyuncu ile Japon bir mimar, II. Dünya Savaşı sonrası Hiroşima’da kısa ve tutkulu bir aşk yaşar. İkisine de acı veren bu aşk, hafızalarını yoklar ve onların kişisel anılarını aşan başka yaralar da bulur.