Yaklaşık 10 yıldan sonra Leos Carax, bu müzik kutusu tarzı deneysel ile 2012’de geri döndü: eşsiz Denis Lavant’ın bisiklet turu performansı ile birlikte neşeli ve kafa karıştırıcı bir fantezi. Birçok kişiliğe sahip bir adam olarak Lavant’ın soytarı, şakacı fiziksel yapısı iyi kullanılıyor.