Ali Abbasi’nin sürükleyici seri katil hikayesinde korkusuz bir gazeteciyi canlandıran Zar Amir Ebrahimi, Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü kazandı. Gerçek bir hikayeye dayanan Kutsal Örümcek, gecenin karanlığında İran sokaklarında dolanırken kadın düşmanlığı ve ikiyüzlülüğü korkusuzca eleştiriyor.