Bir ailenin gözlerden uzak evlerinin hemen yanında kalabalık bir otoban açılınca huzurlu yaşamları tehlikeye girer. Modern dünyanın gürültüleri ve kokuları evlerine sızmaya başlar ve ailedeki her birey kendini aşırıya kaçan tehlikeli durumların içerisinde bulur.
Ursula Meier, yaşadıkları ortamın değişmesiyle birlikte hayatları da karanlık yollara sapan bir aileyi anlatıyor. Isabelle Huppert’in başını çektiği güçlü bir kadroya sahip bu ödüllü filmde, Claire Denis’nin olağanüstü görüntü yönetmeni Agnès Godard yine marifetlerini konuşturuyor.