Letícia, on yıl uzaklarda yaşadıktan sonra doğup büyüdüğü topraklara dönmeye karar verir. Annesinin bipolar bozukluğu olması ve ağır bir depresyondan geçmesi işleri hiç de kolaylaştırmaz. Letícia, aile albümlerine bakmak için annesinden izin koparır ve fotoğraflar tüm aileyi birbirine yakınlaştırır.
Yıllarca ayrı kalınsa bile, aile bağları sımsıkı yerinde durabilir mi? Letícia Simões’in dokunaklı belgeselinin temelinde bu soru yatıyor. Fotoğraflar, aileyi bir arada tutanları sorgulatırken, geçmişe bakarken inceliklere verilen önem, hatırlamanın kendisini özel bir duygusal deneyime dönüştürüyor.