Nicholas Angel, Londra’nın görüp görebileceği en iyi polistir. O kadar iyidir ki diğer herkesin kötü görünmesine neden olur. Bu yüzden yetenekleriyle meslektaşlarının moralini bozamayacağı bir yere sürülür. Yeni görev yeri Sandford, görünürde suçtan arınmış sakin bir köydür.
Farklı türleri harmanlama konusundaki ustalığını bir kez daha kanıtlayan Edgar Wright, uçarı stilini İngiltere’nin güney kıyılarına taşıyor. Filmin senaristlerinden biri olan Simon Pegg’in başrolde yer aldığı film, temposunu hiç düşürmeden insanı ekrana kilitliyor.