1895… Dracula Transilvanya’da insanların görmeyeceği ve kızı Mavis’i güvenli bir ortamda yetiştirmek için bir otel inşa eder. Yaratıklar aileleriyle birlikte bu otelde gelip, insanlarda uzak rahat bir şekilde kalmaktadır. Mavis’in 118. yaş gününde Dracula arkadaşlarını otele davet eder.