Yaşanmış bir olaya dayanan bu tüyler ürpertici kaçırılma öyküsüyle Ben Young henüz ilk filminden izleyicilerin ağzını açık bırakmayı başardı. Aşina olduğumuz bir türe yeni bir soluk getiren Av Köpekleri sinirleri geren, karakterlerin psikolojisine odaklanan, inceliklerle dolu bir korku filmi.