How Heavy This Hammer
Orta yaşlarına iki kalmış, evli bir baba olan Erwin, tam olarak dışlanmış biri değildir ama hayatı yavaş yavaş çözülmeye başladıkça, sosyal düzenden gerçekten ne kadar uzak olduğunu anlamaya başlarız.