Kendisinden 23 yaş büyük kocasının istismarına göz yuman Reiko, güzel bir dul olan Mayumi ile arkadaşlık etmektedir. Kocasının rakibi olan, genç ve yaman bir iş adamıyla tanışır ve aşık olur. Bu sırada Mayumi de müteveffa kocasının arkadaşı Shimotsuma ile yeni bir ilişkiye adım atar.