I Am Curious – Blue’nun eksik dost parçası olan bu cinsel olarak belirgin ve tartışmalı sinema gerçekçilik tarzıyla büyüme hikayesi, bir kadının sosyal ve politik özgürlüğüne temizce yön veriyor. Fransız Yeni Dalga ve Vilgot Sjöman’ın vatandaşı Ingmar Bergman’dan etkilenimler taşıyor.